Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скорости :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    За сега оставам на вариянта да си взема нов синхронизатор....ако някой знае горе доло цена на синхронизатора нека каже.
    Поздрави

    Comment


    • #32
      Така или иначе кутията ще се отваря. Виж първо какво й е, пък тогава мисли. Аз взех втора употреба, понеже имах проблеми и със задна и първа.
      Но наистина, ако се окаже само синхронизатора, провери си за цена за нов.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #33
        Едно бързо включване и от мен. Сори, че пиша в тая тема ама да не отварям нова. Та проблема е следния вчера спрях на червено, светва зелено, първа газ - чува се щрак отпред и колата остана на първа и нема включване на друга предавка.
        Днес отворих кутията и ако не се лъжа, това което видях е синхронизатора на първа скорост стои в предно положение зацепено към големите зъбчатки, а това дето трябва да го върна назад си се движи свободно без синхронизатора да се движи. Въпросът ми е мога ли по някакъв начин да го върна тоя синхронизатор обратно тоя gear hub на място както съм отворил картера на кутията или ще трябва да я свалям цялата и да го правя(ако изобщо е възможно)?
        Искрени благодарности на Лисан за оказаната помощ по телефона(досадих му на човека), а колата е същата от подписа.
        Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
        Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
        Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

        Comment


        • #34
          За да не правя нова тема ще попитам тук: Как се сваля скоростна кутия от 146 1.3 boxer , задължителен ли е канал и т.н. ?
          Хиляда триста петдесет и един кубически сантиметра сърце ...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от alfapz Покажи съобщение
            За да не правя нова тема ще попитам тук: Как се сваля скоростна кутия от 146 1.3 boxer , задължителен ли е канал и т.н. ?
            Най-малко канал е нужен!Освен това маслен крик и едно бичме, с което да подпреш мотора.Бичмето се слага на крика и с него плавно спускаш мотора на долу, та да излезе кутията.Кутията се сваля,като свалиш задния и предния тампон и отвиеш болтовете на вътрешните карета и кожуха на съединителя.За да направиш това, трябва да свалиш и всмукателния коектор,защото не можеш да откачиш стартера.
            Успех!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment

            Working...
            X